În condiții normale, comenzile sunt expediate în termen de 1-4 zile de la sediul Retrospace din Oradea, Romania. După plasarea comenzii veți primi automat un email de confirmare, ceea ce înseamnă ca am luat cunostinta de comanda dvs și este în curs de procesare. În cazul în care constatam neconcordante între produsele comandate și existenta sau starea lor fizica, vom informa clientul printr-un email sau telefonic. Se expediază zilnic colete pana cel tarziu la ora 16:00. Metoda de livrare se alege din coș la finalizarea comenzii. Dacă produsul este comandat cu “ridicare în magazin”, acesta se rezerva automat pentru ridicare. Daca produsele nu sunt ridicate in timp util, ele redevin disponibile pe site. Livrarea în România se face prin curierat rapid (Fan, Cargus, Sameday), cu posibilitatea de livrare in punct pick-up / easybox. Livrarea pe teritoriul UE se face prin Coletaria Packeta si colaboratorii locali din tara de unde a fost plasata comanda. 

Taxa de transport este afișată tot la finalizarea comenzii, conform optiunii alese. Aceasta taxa include costurile de manipulare și ambalare, precum și cheltuielile de curierat. Comenzile cu valoarea de peste 300RON (*dupa reduceri si doar in RO) vor fi livrate gratuit, cu exceptia cazurilor in care se aplica o promotie speciala sau este specificat altfel. În cazul coletelor foarte grele, voluminoase sau a locatiilor în afara ariei de acoperire a curierilor, costurile vor fi specificate și comunicate punctual. De asemenea, costurile pentru livrarile in afara tarii vor fi comunicate clientilor in mod punctual, in functie de cea mai buna oferta a curierilor internationali cu care colaboram si ar trebui sa fie in jur de 50-100RON. 

Produsele sunt împachetate corespunzător, invelite cu folie de protectie si/sau polistiren expandat, apoi impachetate in cutii de carton, sigilate cu banda adeziva de tip lat. Toate coletele sunt inscriptionate cu inscripția  ‘FRAGIL’. Cu toate ca luăm toate măsurile pentru protejarea produselor astfel incat ele sa ajunga în aceeași condiție la d-voastra, răspunderea pentru integritatea pachetelor revine firmelor transportatoare - RETROSPACE nu este responsabilă de defectele sau accidentele provenite pe parcursul transportului. Va rugam sa nu acceptati colete care au fost desigilate și/sau deteriorate vizibil, și să ne informați în cel mai scurt timp în cazul apariției unor astfel de cazuri. Orice reclamație trebuie înregistrată în prezenta curierului si înainte de a semna primirea bunurilor, astfel incat recomandăm inspectarea atentă a produselor la primire.

      

Cu multumiri,

Echipa RETROSPACE