În condiții normale, comenzile sunt expediate în termen de 1-4 zile de la sediul Retrospace din Oradea. După plasarea comenzii veți primi automat un email de confirmare, ceea ce înseamnă ca am luat cunostinta de comanda dvs și este în curs de procesare. În cazul în care constatam neconcordante între produsele comandate și existenta sau starea lor fizica, vom informa clientul printr-un email sau telefonic. Se expediază zilnic colete pana cel tarziu ora 16:00. Metoda de livrare se alege din coș la pasul 3. Dacă produsul este comandat cu “ridicare în magazin”, acesta se rezerva 24h. După trecerea celor 24h, dacă produsele nu sunt ridicate, ele redevin disponibile pe site. Livrarea în România se face in punctele de livrare Coletaria.ro (conform listei: Puncte Pick-up) sau prin curier rapid, conform optiunii clientului.

Taxa de transport este afișată în coșul de cumparaturi tot la pasul 3, în rezumatul comenzii și la finalizarea unei comenzi. Taxa este de aproximativ 15 lei in punctele de livrare si 20 lei cu curierat rapid, cu mici modificari posibile in functie de greutatea coletului. Aceasta taxa include costurile de manipulare și ambalare, precum și cheltuielile de curierat. Comenzile cu valoarea de peste 500RON vor fi livrate gratuit, cu exceptia cazurilor in care se aplica o promotie speciala sau este specificat altfel. În cazul coletelor foarte grele, voluminoase sau a locatiilor în afara ariei de acoperire a curierilor, costurile vor fi specificate și comunicate punctual.

Produsele sunt împachetate corespunzător, invelite cu folie de protectie si/sau polistiren expandat, apoi impachetate in cutii de carton, sigilate cu banda adeziva de tip lat. Toate coletele sunt inscriptionate cu inscripția  ‘FRAGIL’. Cu toate ca luăm toate măsurile pentru protejarea produselor astfel incat ele sa ajunga în aceeași condiție la d-voastra, răspunderea pentru integritatea pachetelor revine firmelor transportatoare - RETROSPACE nu este responsabilă de defectele sau accidentele provenite pe parcursul transportului. Va rugam sa nu acceptati colete care au fost desigilate și/sau deteriorate vizibil, și să ne informați în cel mai scurt timp în cazul apariției unor astfel de cazuri. Orice reclamație trebuie înregistrată în prezenta curierului si înainte de a semna primirea bunurilor, astfel incat recomandăm inspectarea atentă a produselor la primire.

Cu multumiri,

Echipa RETROSPACE